סטודיו בוטיק לאימוני כושר
Slider

אימוני נשים בסטודיו

פילאטיס

שיטת אימון גופני שתפקידה עיצוב, חיטוב, חיזוק הגוף והשרירים וכן היא משפרת את היציבה ואת תפקוד הגוף.

פילאטיס שמה דגש על נשימה נכונה ושליטה של המוח בכל שריר בגוף. התמקדות במרכז הגוף, בשרירי הבטן והגב,  שרירי הליבה ושרירי רצפת האגן

עיצוב דינאמי

שיעור חיטוב שתחילתו חימום אירובי והמשכו בעבודת כוח על הגוף כולו, זאת על מנת שנוכל להעלות מסת שריר, להצר היקפים, לבנות ולחזק עצמות, להגביר את קצב חילוף החומרים בגוף וכמובן לדאוג לטיפוח היציבה. חיזוק ועיצוב כל שרירי הגוף תוך שילוב אביזרים כגון: גומיות, משקולות, מדרגות, כדורים, גלילים לשיפור סיבולת, כח וגמישות.

יוגה

היוגה עובדת על הפן הגופני והנשימתי לצד הפן הנפשי. ‎בכל הנוגע לכושר גופני ורוגע, היוגה משחקת תפקיד משמעותי! היא מחזקת את הגוף, מגבירה את הגמישות, עוזרת להפחית לחץ ודכאון. האימון משלב בין תרגול נשימות לבין תרגול פיזי של תנוחות, תוך כדי הכנסת מודעות והתבוננות לתוך התרגול הגופני עצמו.

זומבה

להתאמן בריקוד! הזומבה הינה אימון קצבי, אנרגטי, מאתגר וסוחף תורם לשריפת שומנים, עיצוב וחיטוב הגוף. הריקודים מגיעים מהעולם הלטיני ומשלבים סגנונות ריקוד רבים כגון: סלסה, מרנגה, רגאטון היפ הופ ודאנס.

ההתעמלות האירובית תורמת לירידה במשקל. משפרת כוח, סיבולת לב ריאה ומעלה אנרגיה. אין צורך בניסיון ריקוד קודם.

אימון ברצועות TRX

TRX היא שיטת אימון רצועות חדשנית שפותחה על ידי לוחם ביחידת העילית "אריות הים" של הקומנדו האמריקאי, בתור תרגול ספורטיבי בעצימות גבוהה המאפשר ללוחמי וספורטאי עילית לשמור על כושר שיא ולפתח את הכוח והשרירים.

בשיטה זו נעשה שימוש ברצועות עבות וקשיחות אך גם מעט גמישות, ובעזרתן מבצעים תרגילים רבים ומגוונים העובדים בעיקר על שרירי הליבה של הגוף, עם דגש מרכזי על שרירי הבטן, הירכיים והכתפיים באופן שתורם בצורה משמעותית לפיתוחם, חיזוקם וגם עיצובם.

U jam fitness

שיעור אירובי-דאנס שמשלב כוריאוגרפיה כיפית עם מוסיקה קצבית ועכשווית מעולם ההיפ-הופ.  בשיעור נשמור על דופק גבוה, נשפר סיבולת לב ריאה נעצב ונחטב את הגוף תוך כדי ריקוד.השיעור מתאים לכל הרמות ואין צורך בנסיון קודם.

מערכת שעות של הסטודיו

× צרו איתנו קשר